بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده از طریق نرم افزار POWER DATA RECOVERY
نوشته شده توسط : مارال شینی

به دلایل مختلف ممکن است اطلاعات سیستم عامل حذف شوند . به صورت دستی ، خراب شدن هارد دیسک ، نرم افزارهای نصب شده ، قطعی برق و موارد دیگر . بعد از حذف یک فایل می توانید از طریق سطل آشغال آن را بر گردانید ولی اگر به صورت معمول فایلی حذف نشده باشد باید از روشهای پیشرفته تر کمک بگیرید . Power Data Recovery یک برنامه فوق العاده قوی برای بازیابی اطلاعات فرمت شده می باشد که قابلیت بر گرداندن اطلاعات حذف شده را دارد .

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده از طریق نرم افزار Power Data Recovery

این نرم افزار قابلیت بر گرداندن اطلاعات هارد دیسک ( تصاویر، موسیقی و ویدئو) اینترنال و اکسترنال ، کارت های حافظه و غیر را دارد . از آنجا که Power Data Recovery دارای پشتیبانی داخلی برای پارتیشن های ویندوز است، شما می توانید به سرعت پارتیشن های پاک شده یا آسیب دیده در ویندوز را با چند کلیک ساده بازیابی کنید.بازیابی CD / DVD: Power Data Recovery دارای یک ماژول مخصوص طراحی شده برای بازیابی رسانه های قدیمی قابل حمل مانند سی دی ها و دی وی دی ها است. با وجودی که روند بازیابی کاملا مشابه است، این توجه ویژه کمک می کند تا همانطور که داده ها از دستگاه های قابل جابجایی آسیب دیده شما بهبود می یابند.
damaged partition recovery : بازیابی پارتیشن آسیب دیده
lost partition recovery : بازیابی پارتیشن از دست رفته
digital media recovery : بازیابی رسانه های دیجیتال مثل موسیقی و ویدئو
CD/DVD recovery : بازیابی سی دی و دی وی دی معیوب

1. ابتدا نرم افزار را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید . دقت داشته باشید که کرک کردن برنامه باید به صورت صحیح انجام شود .

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 1

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 2

2. برنامه 5 گزینه برای بازیابی اطلاعات در اختیار شما قرار میدهد . برای بازیابی داده های حذف شده، بر روی گزینه Undelete Recovery کلیک کنید. این گزینه به شما کمک می کند تمام انواع فایل های پشتیبانی شده از جمله فایل های رسانه ای را بازیابی کنید.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 3

3. عمل فوق "پنجره Undelete Files Recovery" را باز می کند. پارتیشن را انتخاب کنید که از آن می خواهید فایل های حذف شده را بازیابی کنید و روی دکمه "Recover" کلیک کنید.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 4

4. این عمل به سرعت درایو یا پارتیشن را اسکن می کند و تمام فایل ها و پوشه های پاک شده را در یک نمای زیبا درختی نمایش می دهد. فایل ها و پوشه های پاک شده علامت قرمز "cross" کنار آنها وجود دارد .

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 5

5. اگر میخواهید نتایج را برای انواع فایلهای خاص فیلتر کنید، روی دکمه “Advanced Filter,” کلیک کنید، دکمه رادیویی “Use Filter” را انتخاب کرده و براساس آن پیکربندی کنید. پس از پیکربندی، بر روی دکمه Ok کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. در تنظیمات پیشرفته این قابلیت وجود دارد فرمت یا حجم و زمان دلخواه را به صورت دستی تعیین کنید . مثلا عکس های من روز قبل حذف شده است

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 6

6. برای ذخیره تصاویر کافیست چک باکس همه آنها را انتخاب کرده و بر روی کلید Save Files” کلیک کنید . همچنین می توانید از طریق گزینه File Preview” پیش نمایش عکس های ریکاوری شده را مشاهده کنید .

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 7

7.این عمل پنجره ذخیره فایل را باز می کند. مکان مورد نظر خود را برای ذخیره فایل های بازیابی انتخاب کنید و دکمه Ok را برای شروع فرایند بازیابی کلیک کنید. همیشه جای دیگری از درایو که در حال بازیابی است را انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 8

8. بسته به حجم کلی فایل، ممکن است فرآیند بازیابی زمان بر باشد. پس از اتمام، Power Data Recovery Tool یک پیام تایید با یک لینک سریع به پوشه بازیابی نمایش میدهد که می توانید مطمئن شوید عملیات ریکاوری به درستی انجام شده است .

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 9

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده 10

با این حال توجه داشته باشید که شانس بازیابی به طور کامل وابسته به این است که داده ها با داده های جدید رونویسی نشده باشند. این به این معنی است که شانس بازیابی یک فایل که به تازگی حذف شده است به مراتب بالاتر از آن است که چند هفته پیش حذف شده باشد . قاعده کلی این است که پس از حذف داده ها، از نرم افزار بازیابی سریعتر استفاده کنید.

 

سرور hp            نحوه حذف رمز عبور از یک فایل زیپ بدون دانستن رمز عبور مشاهده مشخصات رم RAM کامپیوتر با CMD
سرور اچ پی dl380 طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب  

آشنایی با اصطلاحات نسل پنجم تلفن همراه: از الف تا ی با 5G

 

هارد سرور hp

آشنایی با محصولات برگزیده و پرطرفدار فلورمار



 

بهترین برند SSD در بازار کدام است؟

انواع Raid در سرورها ، بررسی اجمالی انواع Raid ها

 

 



:: برچسب‌ها: بازیابی هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: